Wednesday, November 3, 2010

Latin LOL-ness

Animadvertistine, ubicumque stes, fumum recta in faciem ferri?
~ (At a barbeque) Ever noticed how wherever you stand, the smoke goes right into your face?

Anulos qui animum ostendunt omnes gestemus!
~ Let's all wear mood rings!

Aspice, officio fungeris sine spe honoris amplioris
~ Face it, you're stuck in a dead end job

Braccae illae virides cum subucula rosea et tunica Caledonia-quam elenganter concinnatur!
~ Those green pants go so well with that pink shirt and the plaid jacket!

Braccae tuae aperiuntur
~ Your fly is open

Bene, cum Latine nescias, nolo manus meas in te maculare
~ Well, if you don't understand plain Latin, I'm not going to dirty my hands on you

Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam
~ I have a catapult. Give me all your money, or I will fling an enormous rock at your head

Cave canem, te necet lingendo
~ Beware of the dog, he may lick you to death

Certe, toto, sentio nos in kansate non iam adesse
~ You know, Toto, I have a feeling we're not in Kansas anymore

Da mihi sis bubulae frustrum assae, solana tuberosa in modo gallico fricta, ac quassum lactatum coagulatum crassum
~ Give me a hamburger, french fries, and a thick shake

Da mihi sis cerevisiam dilutam
~ I'll have a light beer

Da mihi sis crustum Etruscum cum omnibus in eo
~ I'll have a pizza with everything on it

Ducator meus nihil agit sine lagunculae leynidae accedunt
~ My calculator does not work without batteries

Machina improba! Vel mihi ede potum vel mihi redde nummos meos!
~ You infernal machine! Give me a beverage or give me my money back!

Mater tua criceta fuit, et pater tuo redoluit bacarum sambucus
~ Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries

Mihi ignosce. Cum homine de cane debeo congredi
~ Excuse me. I've got to see a man about a dog

Utinam coniurati te in foro interficiant!
~ May conspirators assassinate you in the mall!

Re vera, potas bene
~ Say, you sure are drinking a lot

Revelare pecunia!
~ Show me the money!

Meum cerebrum nocet
~ My brain hurts

Illegitimis nil carborundum
~ Don't let the bastards grind you down

Interdum feror cupidine partium magnarum europe vincendarum
~ Sometimes I get this urge to conquer large parts of Europe

Revera linguam latinam vix cognovi
~ I don t really know all that much Latin

Utinam barbari spatium proprium tuum invadant!
~ May barbarians invade your personal space!

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
~ How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Quemadmodum possums scire utrum vere simus an solum sentiamus nos esse?
~ How are we to know whether we actually exist or only think we exist?

Quis, quid, ubi, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?
~ Who, what, where, with what, why, how, when?

Ut sit magna, tamen certe lenta ira deorum est
~ The wrath of the gods may be great, but it certainly is slow

1 comment:

So what do you have to say about my posts? Leave your comments here. You can be open, but please, no vulgar language. Thanks!

Penguins!

Followers